face this world alone

jag måste snart anlita någon som kan tyda mina drömmar. jag drömmer mardrömmar nästan varje natt nu och det är alltid någon som dör som är i min närhet eller så händer det majken något. det är riktigt jobbigt att vakna och för en sekund tro att det faktiskt är sanning. jag får sluta kolla på läskiga saker på tv:n. idag har jag varit i skolan. mellan sam och matten så hade jag inte timma ledigt så jag åkte till kronis där jag inte varit själv och handlat sedan majken låg i magen, förstå vad skönt det var! sedan tillbaks till skolan och efter det hämta majken som blev bortskämd  hos birgit och lasse. fick lite mat och sen hem för att vänta på mamma som ska komma och hämta majken så jag kan åka o träna. det är full rulle med andra ord. hihi.


                                       
favvo nallen.                                                            pratar med mamma.


                
en riktig linslus...


                 
del av rummet.                         mat är sååå gott!





ser ni tänderna?

Kommentarer
Postat av: Anette

Hon är ta mig tusan den sötaste ungen i världen!! :o)

Härligt att det går så bra för dig med mat och träning också! Heja :)

2009-02-11 @ 08:41:34
URL: http://levermittliv.wordpress.com
Postat av: Bästis

Men ååå, lilla gumman va söt hon e. Saknar er massor. Puss puss

2009-02-12 @ 10:50:23
Postat av: Christel

Men titta där vilka små bissingar! :)Helt hysteriskt va fort det går! Hon är ju stora fröken nu ju! Hoppas ni mår bra! Kram från oss

2009-02-14 @ 16:19:48
URL: http://suenosblanca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0