det tar sig...

det finns inget bättre än att se min sambo och dotter leka med varann, hon blir så himla pappig när han kommer hem vilket är kanon såklart och dom har så roligt tillsammans. buspappan. nu sitter dom och lyssnar på musik, alex tar en fredagsöl och inväntar hockeyn, majken står och håller i sig i vardagsrumsbordet och diggar med musiken, hur gullig som helst förstårs. det är sånahär stunder man ska ta vara på, sånahär bara vanliga fredagar för många. men det gör ont samtidigt, skulle ju vilja ha honom här varje kväll såklart.

spinning idag och prov i samhällskunskap har stått på schemat. imorgon är det matte för hela slanten. suck.

nu ska jag gosa med min familj i soffan och bara njuta av stunden...

jag är nog världens lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0