äckliga bachelor

jag hoppas att ni som läser det här inlägget såg Bachelor finalen igår. för det gjorde jag. äckliga bachelor.
förra helgen så satt jag som en spänd räka framför tv:n kl 19:05 och trodde han skulle välja Sadie redan då. men icke. en till vecka fick jag vänta, och vilken vänta sen! dank o jag gick hela veckan och spekulera vem han skulle välja. vi båda trodde Sadie. de var som gjorda för varann?
alex fick först se man city mot man united OCH chelsea - liverpool i utbyte mot att han kolla på bachelor med mig. 2 matcher som var okej, blev bättre när jag läste Moore och veckans nu=)
och vem väljer han?! jo jen! mitt hjärta brast och det kändes som han gjorde slut med mig. jag grät som en nyfödd bebis... typ. han såra sadie (och mig) djupt. det aset. haha.

MEN jag gick in på bachelors hemsida. hihihihi. det är slut mellan Jen och han och ett tag dejta han Sadie men det höll inte. då känns det lite bättre i själen på något sätt.

skadeglädjen är den bästa glädjen, right?

Kommentarer
Postat av: lissa

så vem e sadie o vem e den andra??vem va oskulden? eller hänger ja med nu. btw skadeglädje va e de ja hör???:O...

2007-08-20 @ 23:36:21
URL: http://chayse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0