det åskar

ska man sitta vid datorn då? det är väl inte farligt att ha på den va? det gäller bara tv:n? eller? hjälp...

jag har inte sovit middag ännu. vad händer? och jag känner mig faktiskt pigg. huh. jag känner att jag har tusen saker att göra i mitt liv och kan inte heller stressa ner nu. ska plugga drinkar och olika viner till harry´s också. plugga gjorde man i skolan... inte när man jobbar. jag tror det har blivit något slags missförstånd.

rastlösheten blir bara större o större. jag klättrar på väggarna. jag måste få utlopp för det här innan jag ställer mig i ett hörn o bara skriker. bög operation. eller nej, det tar jag tillbaks. det har varit o är tufft för det gör ju ont och det är ju jobbigt för jag kan ju inte leva normalt men det är verkligen värt det. för redan nu så mår jag tusen ggr bättre, trots smärtan. så svaret på frågan är det värt det är ja. absolut ja. för det var det jag verkligen behövde. sen att andra saker runt om en blir lidande får man ta i andra hand. just nu sätter jag mig själv i första och det var länge sen. men utan stödet från min familj, vänner och alex vet jag inte vad jag hade gjort.

nej jag vet vad jag ska göra nu som jag inte gjort på evigheter... jag ska måla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0