det går bra nu

jo då. jag ser ljuset i tunneln. imorse gick jag till och med till jobbet. det ni! men jag var helt slut efter det också. och jag har jobbat helt mkt idag. inga tunga lyft såklart men jag har fått känt mig lite delaktig. som jag var behövd och det var precis det jag behövde. en liten ego grej. för igår hade jag en piss dålig dag. usch. men dom sa att man blir deprimerad efter en operation, och det stämde ju.
men efter vinprovningen idag kände jag mig dålig så jossan fick hämta mig och köra hem mig. eller innan det fick hon hjälpa mig att bära en av alex´s presenter. hihi.  imorgon ska jossan o jag börja fixa i min lägenhet. en snäll tjej det där. förhoppningsvis kan alex o jag sova där i helgen. eller först ska dom bli klara i köket. varför ska det ta så lång tid?! gah.

hoppas ni inte missa top model igår?! och det bästa är att det är varje dag nu. jippiiiiiii. tv:n är min bästa vän just nu. vi har hittat tillbaks till varann. haha.

tisdag idag. den här veckan går sakta alltså. det är ju hela två dagar kvar till torsdag. hur tråkigt som helst att sova utan honom. gick inte alls bra att sova natten till idag. inatt hoppas jag det går bättre, för jag var uppe typ 07.00 idag och inte har jag sovit middag ens. ja inatt måste jag klubba ner mig tidigt.

nej, nu ska jag kolla efter mina föräldrar. dom ska få laga mat till mig. moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0