I´m all alone

Måndag. Första dagen på jobbet och det känns okej. Jag mjukstartade med att göra drinklistor och pillade lite med schemat. Jobbade 5 timmar och sedan kastade jag in handduken. Nu ligger jag hemma, det är fint väder och jag tycker synd om mig själv. Det gör jag allra bäst med depp musik. Sneglar snett emot en marabou dajm chokladkaka som införskaffades igår... Men jag ska inte äta den... oh, den ser god ut... Den måste slängas!

Ja men lördagen i alla fall. Den var som vilken lördag som helst typ. Jag var full och odräglig. haha. Men nu är det slut på drickanden ett tag. Riktigt skönt må jag säga.
igår åt vi mest mat och gjorde vi inte det så åt vi godis. sen var det bara en massa mys hel dagen. Jag börjar falla, riktigt jävla mkt också. Och hur jag ska kunna sova själv inatt vet jag inte riktigt, jävligt tomt med tanke på att jag inte sovit själv sedan i onsdags... jag saknar honom redan och det är bara måndag. suck.

nu ska jag gå o kolla vad dank gör på hennes jobb i badhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0