I want to fuck you

Jag är glad idag över att jag inte var ute igår för det låter på mina flickor som jag inte missa något. Förutom att jossan var het och fick skamliga förslag. Hahaha. Men jag var sympati bakfull idag och har ätit en massa godis och sen har jossan o jag tagit oss en tupplur på eftermiddagen. Nu sitter jag o väntar på honom. Vilken tönt jag är. har bytt om tio gånger tror jag och går o fnissar som en 14 åring. Sök hjälp björnfoth.

Är ännu ett steg närmare min flytt nu. Har varit duktig och pratat med min vice värd och vi ska träffas på lördag... Lördag liksom, vet inte hon att jag ska ut o vara full då? Har inte människan ett rätt i huvudet? haha.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0