Jag vill också kunna dansa

Jaha, då har det börjat igen... So you think you can dance på femman. Då lever jag lite bättre när det finns såna bra program att följa och kunna prata om med alla vänner. Som för övrigt är ute på Statt i denna skrivande stund. Och fattar ni, jag är hemma! Men jag hann verkligen inte följa med ut och suget är obefintligt.
Har jag blivit vuxen måntro? Nej det hoppas jag verkligen inte. Hoppas dom har en bra kväll i alla fall, även om dom dissar mig nu och inte svarar när jag ringer dom asen. hihi.

Ullared gör jag aldrig om igen. Blä o fy för folk. Kanske därför jag är hemma ikväll. Ullared har gjort mig folkskygg.

Imorgon är det torsdag. Wiehie!

Oh men jackpot! det är Armageddon på 6:an. Min ensama kväll har räddats. Ska bleka tänderna nu, smörja in mig med brun-utan-sol och ta hand om mig själv med en kopp te.
Och inte vakna bakfull. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0