myself and i

jag mår relativt bra. är hemma från sthlm och det är otroligt skönt att ha en sån bra familj som ställer upp.
men det finns ingen bättre än dank. det finns inga ord jag kan beskriva hur mkt hon har ställt upp dom här senaste dagarna. hon har bärt mig till toan, suttit vid min sida i 8 timmar på en träpall, torkat tårar och bara varit stöttande. jag vet inte vad jag gjort för att förtjänat en sån tjej som hon i mitt liv, tydligen något jättebra. så ett tack räcker inte till henne. det är en evig tacksamhet.
imorgon hoppas jag på att jag kan sova med alex. min alex. hihi. han har också varit mkt förstående och det betydde otroligt mkt att han kom förbi igår och kolla hur det var med mig. att han finns där i allt det här.
sen tack till er alla andra för alla sms och samtal. man inser verkligen vilka som är nära vänner och som ställer upp.

det gör ont och det värker, men jag trodde det skulle göra 1000 ggr ondare.
syster har nu fått tvättat mitt hår och jag har fått i mig en kopp kaffe så snart mår jag som vanligt.
smärtan går inte att förklara. det gör bara ont.

kan inte sitta uppe för länge, måste lägga mig ner nu.

återkommer. see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0