Quiet heart

jag funderar starkt på att lägga mig för dagen. jag är helt slut i kroppen. men jag måste städa i lägenheten. skit också. men inte kan man lägga sig kl 19? eller?

igår beställde jag 5 st olika tryck med andy warhol till min fina lägenhet. det är inflyttningspresent från mig själv till mig själv. det kommer bli jätte fint i nya lyan med dom. men dom kommer från USA och tar ett tag, det är synd det. hoppas på nästa vecka. får se när det blir första natten i nya lägenheten. vägrar att sova själv då i alla fall och nästa vecka kan jag ju inte, då ska jag till sthlm ju. buhu. jag börjar bli äckligt nervös.

nu ska jag bleka tänderna, fila mina naglar och sen städa... kanske ska duscha? nu blev det jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0