rapport från nya lägenheten

nu känns det som det var sådär länge sen jag fick skriva av mig här. jag är nu i min nya lya. jippi. grejer överallt och köket är inte klart än, men nu bor jag här i alla fall. haha. sista natten hos föräldrarna var i natt o tur det. när man väl flyttat hemifrån är nog det värsta man kan göra är att flytta tillbaks. inte illa menat emot dom, men jag måste vara själv ibland. men dom har varit väldigt gulliga den här tiden.

idag har jag lunchat på stan med dank off course. skönt att hänga utanför statt, det kändes som evigheter sen. och inte tröttnat på varann har vi än... eller det kanske hon har på mig? haha. jag har haft spenderar byxorna på mig idag också. en skinnjacka har inhandlas samt ett par höst skor. men det var jag värd! haha.

och idag är det äntligen torsdag. wihie. ikväll ska alex o jag på harry´s premiären. har provat många olika kläddalternativ men har liksom inte hittat DET ännu. ska bli skönt att träffa folk och alex i alla fall. ikväll får jag äntligen sova med honom igen. det är helt sjukt hur man kan falla för en person så snabbt... men när det känns rätt så gör man väl det i guess?

en målare är här nu och ska äntligen tapetsera klart. det är kul att se andra jobba och jag sitter här i min soffa, med ett kaos omkring mig och verkar oberörd av att han är här. han lyssnar på city radion och fortsätter han med det sker ett mord i form av att jag rycker radion och kastar den ut genom rutan, hämtar min hammare och slår sönder den i tusen bitar... man lyssnar inte på city radion. det finns inte. jag går o gömmer mig i sovrummet tills han gått.... eller tills han byter till rix fm eller P3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0