Som jag kämpat

men erkänn att min blogg blivit fin? Jag är riktigt stolt med tanke på att jag trodde jag var helt oteknisk, men icke!

Jag har ägnat hela min helg åt family guy boxarna och idag kolla jag på Simpsons... det gav mig inte samma glädje som det en gång i tiden gjorde. nej, family guy är mkt bättre, råare och skämten är roligare. Ska kolla på ett avsnitt nu tror jag, men tråkigt o kolla själv.

jag var ute o gick i värmen förut. höll på att smälla av. kul att det kunde bli fint väder min första arbetsdag, kul... kul... kuk väder. men lite känns det som det kvittar för nu känns det nästan som sommarn är slut. nu kan det bli höst lika gärna. men jag är inte bitter.

i morgon ska jag måla lister på jobbet. wiehie.

och sen höll jag på att smälla av idag förutom av värmen. dom har gripit en man som är misstänkt för att ha typ 7000 barnporrsbilder på sin dator och hur många filmer som helst. i och med att det här är en ganska liten stad spred sig detta rykte som en löpeld över staden men ingen visste vem det var... förens idag. Det är min gamla orienterings ledare. Hepp liksom. direkt förvånad är jag inte egentligen, för han var/är verkligen en snuskgubbe personifierad. han var skum och det sa mamma idag att jag jämt sa när jag sprang orentering. jag tyckte inte alls om honom. bra omdöme krilla. ibland så.
nej usch, jag blir bara irriterad när jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0