Thank´s for today my love

här ligger jag i min ensamhet och äter tacos skal samt skrämmer upp mig själv till CSI. det är en ganska läskig serie det där.
efter CSI blir det duschen och sen family guy avsnitt. men family guy är inget roligt att se på själv ju. det ska jag göra i hans säng med han som håller om mig och stryker på mig. oh bara måndag. blä blä blä.

och från och med i morgon börjar jenny jobba med mig. wiehie. undrar vad vi ska hitta på då. säkert hjälpa till med harry´s. oh det är tråkigt att betsa en massa trä plankor. man tröttnar efter två st typ... men va fan, något måste man ju göra på jobbet.

nu börjar det bli mörkt tidigt ute. skönt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0