Two beds & a coffee machine

Det är måndag.
depp måndag och jag sitter på jobbet, trött som en gnu och pillar med scheman. jag behövde en brejk från det och nu sitter jag här. kan inte sluta gnugga mig i ögonen, även efter 10 koppar kaffe... min säng... var är du?

helgen var mkt bra i alla fall och det är en jävla tröst. i lördags var det ju jobb på kvällen i vanlig ordning. var en lugn kväll och det hände faktiskt inget roligt. i går, söndag så var jag hela dagen med honom. och vad gjorde vi? tja... käka med dank på strand cafét, hyrde film, åt godis, åt lite mat igen och bara låg sked typ. hihi. det som suger nu är att han åkt igen till sthlm och kommer hem på torsdag. det är alldeles för lång tid kvar. sova själv inatt måste jag göra. fy helvete.

till veckan ska jag börja flytta grejer också... hur fan ska jag hinna med allt? tänkte vara lite duktig idag efter jobbet och börja städa lite. oh gud så tråkigt.

nej, jobba igen innan chefen kommer på mig sittandes här. kanske hämtar en kopp kaffe också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0