Walk idiot, walk

Onsdag... och jag är hemma en liten sväng. har jobbat hela dagen och kl 20.00 ska jag vara tillbaks. men det kan bli kul att börja jobba i baren igen. det var ju faktiskt hela tre veckor sedan. jag kommer suga. haha.

igår var jag ute och gick på kvällen. det var det skönaste jag gjort på länge och det var mkt välbehövligt. man rensar tankar något så fruktansvärt när man är ute o går med bra musik i öronen.

har även börjat packat ihop mina saker i flyttkartonger. 6 st har det blivit än så länge och då har jag bara packat ner allt skit jag har i köket. men imorgon kommer han hem och då ska jag få flyttlådor han har hemma. naaaw. haha. känns lite tråkigt att lämna den här lägenheten. har fina minnen här ifrån... men i min nästan dubbelt så stora nya lya kommer jag säkert också få en del fina minnen. hihi.
imorgon ska jag först kl 11 skriva kontrakt på min nya lägenhet och sen kl 14 ska jag skriva överlåtelse kontrakt på min gamla lägenhet och få pengar. imorgon kommer jag vara en rik kvinna. det finns inget som kan pigga upp mig mer än pengar... typ. pengar och pussar... och lite mer grejer. eh.

torsdag i morgon. jiiiiiiiiiippi. då blir det äntligen mys igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0