You and me

jag är så hemskt ledsen över mitt uteblivna bloggande den här helgen. men jag har varit fullt upptagen med att jobba, ätit en massa godis och umgås med min alex (.a.k.a rackarn, hihi). jag vet att jag bruka skriva att vi brukar mysa, och den här helgen var inget undantag. He is lovely.
idag har jag jobbat otroligt länge för att vara mig samt flyttat alla mina grejer i min gamla lägenhet till min nya. pust och stön säger jag bara. men jag har världens bästa familj som hjälpt mig. kommer bo med dom några dagar fram över och då kommer dom nog vara värda mindre än vatten (vi har en tendens till att tröttna väldigt fort på varann. för många starka viljor på en o samma gång). haha. nej då. jag älskar dom.

imorgon ska jag upp kl 07.00 för att städa min gamla lägenhet. tidigt tycker ni? jag med! men det är för att jag runt 11 ska åka till sthlm med dank. och i morgon får jag pussas med alex igen! tjobidoo! på onsdag sker det. men jag är inte så nervös faktiskt. mest förväntansfull. men imorgon kväll kommer jag väl skaka hela natten av skräck. haha. då har jag ju dank vid min sida=) så jag kommer inte blogga på några dagar nu, ja jag vet, det är jätte tråkigt men försök att klara er?

ni ska vi äta laxsoppa och kolla på CSI. mamma ska även få klia mig på vaderna hela kvällen. grattis till henne. hehe.

ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0