You moved on, I hate you

Oh, vart ska jag börja?
Igår i alla fall så var jag överallt på dagen och skrev kontrakt och överlåtelse kontrakt och sen jobbade jag lite grann... eller ja, vi satt mest på kontoret och skratta åt allt o alla för vi alla var så trötta. då är det roligt att jobba på statt. haha.
sen kom ju han äntligen (JIPPI!) hem så vi var först o kolla på min lägenhet och sen laga vi mat och kollade på film och bara mös. iiiihhhh.
idag har vi först varit inne i marieberg o kollat kläder. hitta inget alls. tråkigt att alla affärer börjar med höst kläder, det är ju fortfarande sommar i mitt hjärta. you bastards. sen IKEA och där köpte jag 3 lampor och en pläd till nya lyan och han var med som smakråd. och hör o häpna, han är kille men verkar ha rätt bra smak, eller i alla fall samma smak som mig på saker o ting. hi. sen åkte vi hem o luncha på strandcafét och sen hem till honom där vi vilade och kolla på film. helt okej fredag än så länge=) suger att jag snart ska jobba. hade gett min högra arm för att få ligga sked med honom i stället.

och nu sitter jag o gråter som en nyfödd bebis till äckliga bög extreme home makeover. jag är en blödig tjej.

nej, göra sig i ordning för jobbet kanske? woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0