äntligen hemma

nyss hemkommen från jönköping och personalfest med harry´s. 500 pers som åt julbord och sen vet jag inte hur många mer som kom o bara festa. i alla fall blev det julmust och pepsi hela kvällen off course för min del och jag hade det mkt skoj. kul o komma bort lite och när de andra söp skallen i småbitar så spela jag bort massa pengar på black jack. haha. vid 12 snåret där kasta jag dock in handduken o tacka för mig. för då började alla som var med på resan sluddra sådär skönt berusat. haha.
inte alls kul o komma hem o alex inte är hemma. grymt jobbigt o inte vara med honom igår, söndagar är ju våra dagar liksom. men jag har på mig hans tröja så det luktar honom lite i alla fall, som den tönt jag är.
nu ska jag slänga omkull mig lite och sen är det bara att gå till jobbet. 5 timmar sömn kommer sätta sina spår senare ikväll. uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0