ja må jag leva!

i dag har det varit en stor dag ska ni veta. för idag blir jag hela 23 år. ett stort grattis till mig. innan jag var med min familj så var tv4 snäll emot mig och körde ett idol maraton med gamla avsnitt från detta års idol, alla avsnitt jag missat. väl hemma hos mina päron så åt jag för en hel armé och fick presenter i form av det vanliga... trosor, strumpor, lotter och en massa pengar. för detta år har jag inte önskat mig ett dugg förutom pengar. måste spara till våren=)
sen fick jag presentkort av min jenny på strå´t vassare för jag ska göra en nagelförstärkning. oh det kommer bli så jäkla skönt att göra något för mig. bara mig.
sen är ju min pojkvän den bästa pojkvän som finns. han skämmer bort mig bortom eran vildaste fantasi. hihi. ja jag klagar inte.
så min dag har varit toppen, slappat lagomt mkt, fått god mat och bra grejer. synd att inte alex är med bara. äckliga sthlm.
imorgon är det jobb igen, imorgon o på torsdag. sedan är jag ledig igen. wiehie. då ska jag o alex ner till hans familj i grebbestad o äta julbord och gå på julmarknad. mysigt jag vet. sedan får vi inte glömma bort idolfinalen på fredag som jag o alex mormor inte missar för allt smör i småland.

Kommentarer
Postat av: Christel

Grattis i efterskott Kristin!! Verkar som du hade en toppenfödelsedag!!=) Grattis igen!! =)

2007-12-05 @ 12:58:28
URL: http://christelsanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0