jag får be om ursäkt

jag har inte bloggat och ber tusen gånger om ursäkt men lilla jag har legat och spytt konstant sedan i tisdags. dom trodde det var magsjukan på barnmorskan o jag vet inte, jag har liksom aldrig haft det. i alla fall så önskar jag inte min värsta fiende att åka på det. dom här dagarna har inte varit bra. sedan är jag så jävla nojjig så fort det är något, skit i hur jag mår men bara det är okej med bebis. har inte vågat tagit några alvedon eller liknande, man vet aldrig.

men idag har jag varit på benen och med alex på den beryktade marsipantävligen som hålls varje år hos min mamma o pappa. jag var vass iår, men simon, sofias kille vann med en storseger. jag trodde inte att alex hade det i sig, att göra skulpturer i marsipan och okej... han gjorde det bra för att vara hans första år. en snögubbe blev hans alster. haha! jag gjorde en alien som kom på en nämnvärd 5:e plats.

nu ska vi laga gröt och kolla på film. i morgon ska vi baka julgodis o åka in till örebro för o handla kamera. jag vill ta kort på min bullmage nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0