jag har det bäst i världen

jag har haft en sån bra helg så ni vet inte. jag ville inte åka hem igår. det är så skönt att komma bort till alex familj och som tar så bra hand om en=) dom är bäst.
helgen har i korta drag handlat om god mat, en hel väska med presenter, ännu mer godis, en massa prat och skratt, julmarknad och idolfinalen. igår passa vi även på att stanna i karlstad på IKEA off course=) det handlades en massa praktiska förvaringslådor och ett databord till älsklingens fina dator. det enda i princip han får ta med sig från sin lägenhet=)

sista helgen som jag jobbar nu sen ledighet en massa dagar. då blir det sälen på bröllop och sånt. oh få vara med alex hur mkt jag vill. det brukar gå bra när han lämnar mig på måndagar för det är så tidigt på morgonen och jag vill helst sova då men imorse var det grymt jobbigt. jag låg o vänta på honom efter han åkt och log och halvsov bara. och jag som är ledig i dag o imorgon. snart ska jag i alla fall ut o gå lite, sen blir det en repa på stan, måste handla en bok till mig, ja ni läste rätt. jag läser numera böcker mkt, men det är bara tills vi får tv i sovrummet=) sen är det mkt annat kraffs som ska inhandlas, så som lite mat o sånt.

nej, sätta på sig lite kläder kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0