jo ibland kan även jag

jag har varit duktig på min lediga dag faktiskt. var på stan o köpte mig bland annat självbiografin av sångaren i red hot chili peppers, kommer inte på vad han heter nu. jag kan inte läsa några seriösa deckare eller något sådant, det måste vara självbiografier eller verklighetsbaserade böcker. tragiska människoöden har jag en fetisch för på något konstigt sätt. sen har jag varit o handlat o lagat mat. fick besök i form av alex mormor o morfar som satte upp en persienn i sovrummet, eller hans morfar gjorde det medans birgitt o jag satt o snacka skit i över en timma. underbara människor det där.
nu ska jag värma mig lite saftglögg (vanlig glögg med alkohol i smakar skit) och sen ska jag vänta in dokumentären om michael moore på ettan kl 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0