oh, i look good

idag ska ni få höra. då var jag uppe kl halv 9! jo det är sant. för kl nio så satt jag på stråt vassare och gjorde mina naglar fina. en förstärkning samt fransk manikyr och det är topp snyggt. tänk vad lite sånt kan göra skillnad. nu ska jag i alla fall fixa så jag har en bestämt tid varje månad så dom alltid är snygga. långa naglar är mkt viktigt för mig. det är kvinnligt. oh alex kommer tycka dom är så fina! det här är det enda jag kan lägga pengar på nu så det känns mkt bra. kläder känns halvkul.
kom i alla fall hem vid halv elva och gick o la mig igen och gick upp nu, lagomt till oprah. haha.

sista kvällen idag på jobbet nu o min karl kommer hem idag. wiehie! sen mår jag bara bättre o bättre. det börjar bli värt allt nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0