this is it

hej på er. hoppas ni haft en bra helg. min har bestått av jobb och jobb. men igår var jag o alex ute o kolla in skyltsöndagen, den locka ut mkt folk faktiskt. för mkt för alex o min smak så vi åkte till örebro o gick på deras skyltsöndag i stället. haha. sen hyrde vi film som tog mig 3 minuter cirkus att somna till. gud så ovanligt. o sen mös vi bara. vi lever för söndagarna när jag jobbar känns det som.

jag och min älskade sambo ska på kent den 1 mars! jag har övertalat honom nu och det är bokat och klart. jippi jippi jippi. även då någon gång är vi sugna på att åka till london. vi får se hur jag mår och om jag får flyga då. mkt är det.

och min älskade dank har kommit hem från sälen och snat ska vi luncha. jippi.

nu ska jag göra mig i ordning.
ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0