Äckliga extreme home makeover

Här sitter jag i min ensamhet och gråter, eller ja stortjuter till Extreme Home Makeover. Och jag hatar det programmet. Det är så äckligt amerikaniserat och han som har hand om det hela, Ty eller vad han heter är för energisk för min smak. Springer omkring och skriker mest. Men dom lyckas alltid hitta någon äcklig snyfthistoria som gör att jag sitter fastklistrad framför tn:n och gråter och tänker att det inte alls är så synd om en själv som man vill att det ska vara ibland. Det finns alltid någon som har det värre och då får man ångest att man är en liiiiten människa som inte kan ändra världen och skiter i allt. Och bara gråter.
Så bara för av bedöva ångesten är det family guy nu. Ska kolla på det och inte känna något alls. Oh vad skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0