Det där med porr- sms

Egentligen borde jag sova. Jag befinner mig i någon slags dvala där jag inte vet om jag är vaken eller om jag drömmer. På dagarna är jag sjukligt trött och äckligt pigg på nätterna så det resulterar i att jag sover cirka 6 timmar per natt nu. För vissa är det kanske lagomt mkt, men för mig som behöver minst 10 timmar sömn per natt är det en piss i havet. Jag går runt o grubblar på allt, kan inte riktigt släppa saker o ting och det tär på mig. Oh, vilket I-lands problem va?
Men va fan. låt det vara lite synd om mig ett tag.
Unna mig det.

Sen har jag en liten fråga till er alla där ute. Vad är den stora grejen med Porr-sms?
Är det något alla killar vill ha och gärna skriver?
Jag är skitkass på det där med porr-sms. Jag förstår inte själva grejen med att man kan gå igång på det. Alltså missförstå mig inte nu. Att prata dirty i sängen kan väl gå an men det finns gränser. Att få en text om vad en person vill göra med mig kan jag gärna skippa. Det blir bara genant.
Idag skämdes jag lite, och det krävs mkt för att jag ska göra det.

Men han kan få vem han vill så det är väl bara att spela med. Haha. Vad gör man inte?

Oh, igår kom Slitz till Statt. En kul kväll med massa trånande killar. Stackars tjejer. Haha. Tjejerna gav mig komplex tills jag kom till insikt. Men man kan inte jämföra sig med såna tjejer. Jag tror ingen kan förstå hur mkt fejk allt det där är. Jag såg på när dom repa och ni skulle inte känna igen dom på stan när man tar bort lösögonfransarna, sminket, löshåret, lösnaglarna och sätta på dom vanliga kläder istället för en mini kjol och korsett. Plane Jane.

Nej, dags att klubba ner mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0