Ego Krilla

Idag har jag smörjt in mig med rätt brun-utan-sol lotion, duktig jag är va? Haha. (läs tidiagre inlägg för att förstå)
Jag ska nog lägga mig snart, jag är trött och jävligt illamående. Jag åt på tok för mkt mat nyss. Puh.

Idag har jag gått o grubblat på om jag är en självisk person. Så pass självisk så att jag har så fullt upp med mig, mig, mig att jag inte ens ser när en nära person i mitt liv mår dåligt. Eller självklart har jag märkt att det varit något, men varit för upptagen med mig själv att jag inte ens frågat den enkla frågan "är allt bra?". Nu är hon en sån person som alltid har skenet uppe och säkert bara skulle svara "det är bra med mig, lite trött bara" typ. Men ändå, fan Kristin. Jag ska börja bry mig om personer i min omgiving mer. Jag lärde mig något idag och det är bra.
För övrigt har jag haft en trevlig dag. Jag har varit trött och när jag är trött är jag grinig, ego, stressad och jag har även varit ett nerv vrak. Men för övrigt är jag fullt frisk.
Detta har jag botat med att jag har städat min toalett, blekt tänderna och varit ute och gått med Jenny. Det ni.

Sleep tight, bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0