I have lost my mojo

Sorry till er alla att jag inte uppdaterat er men jag har nämligen farit o flängt en massa på min semester. i måndags styrde jossan o jag näsan emot Gotland. Vädret var skit dåligt, blåste och regna och det var mkt folk. Alla dessa stockholmare alltså. Det finns nog inge mer patetiskare folkslag. Men allt var värt det ändå, för fan vad jag behövde komma bort ifrån jävla karlskoga. Campingen var rolig och det är roligt att det var folk man kände där som man kan hänga med. Vi kom hem i lördags efter 2 timmars sömn och började direkt gå på alkoholen igen och var ute o slängde på vårat lurviga på Statt. Det sög kan jag meddela. att komma hem från Gotland där det är en helt annan puls för att träffa samma männniskor, lyssna på samma musik som vanligt och bara gå runt o fula sig som man alltid gör på Statt. haha.

Sista semesterveckan nu har jag startat upp med att tvätta, städat lägenheten, betalat räkningar och snart ska jag till IKEA med jossan o dank. Ikväll blir det mys. Hihi.

Är Stressad som ett djur nu. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0