I like the way you move

Det finns nästan inget bättre än söndagar. nästan. Söndagar betyder att telefonen är på ljudlös, lunch med Jenny och sen film och naturgodis med samma dam i fråga. Jenny är en mkt stekig tjej som är ute i pulsen och att höra om hennes upptåg varje helg på Statt på söndagar är roligt ska ni veta. Haha. Men snart har jag semester o då ska jag allt med ut (för det är verkligen så kul att gå ut på det stället man jobbar).
Happy Feet måste förresten alla se! Jag som har en fetisch för tecknade filmer älskade såklart när pingviner flackar omkring och sjunger hippa o fräna låtar. Jag är helt såld på pingviner nu.
Men varför har dom inte vingar som alla andra fåglar?
Eller är jag dum nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0