I think he knows

Sista arbetsdagen för mig idag innan semstern. Tur det. Jag är en sliten person nu. Jag drar på det in i det sista med att göra mig i ordning till jobbet. Jag vill verkligen inte idag. Jag vill bädda ner mig i sängen med en kopp te, en bra film o mysa med någon. Jag skyller på vädret. Det ösregnar. Och gå ner till jobbet måste jag göra också. Tråkig historia med tanke på att jag har inte har något paraply. Skit också.
Denna dag har annars varit en mkt bra en. Jossan, jag o jenny har fikat i vanlig ordning på Paris o sen gick vi till jossans syster där vi bara hängde. Sen har jossan o jag varit ute o gått och ätit mackor. Mackor är otroligt gott. Med bara ost. Mums.
Tror ni det går ut mkt folk ikväll? Jag är skeptisk. Hoppas det för då går kvällen så mkt fortare.


image3

Fulla och goa. Men roligt har vi tillsammans.

Nej nu måste jag verkligen ta tag i mig själv. Klistra på ett leende och gå ner till jobbet.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Du liknar din mor på det här kortet! Hehe

2010-02-04 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0