In loving memory

Ska egentligen gå ut och gå men vädret är för ostabilt. Så visst, i vanlig ordning hamnar jag här framför datorn där jag sitter o pillar.

Dagen har annars varit mkt bra. Vakna hos honom o gick hem för att fräscha och sen ner till stan där jag mötte Johanna. Världens bästa Johanna. Johanna är 7 år och vi fika först och sen var vi på stan där jag köpte en ugnsform till min bror i födelsedagspresent som han ska få idag. Tråkig present I know, men han ville faktiskt ha en sån!
Kanske ska gå o sola? Men jag flagnar och då kanske man inte ska det? Eller är det då man ska göra det kanske? Help.

Och imorgon blir det roadtrip med mamma till Ullared av alla ställen. Haha. imorgon ska jag i alla fall ge det stället ett ärligt försök. Måste ha tusen nya saker till min nya lägenhet nämligen. Ska hinna med att gå ut imorgon också, men är inte alls sugen. Statt liksom, jippi. Hahaha.

Sjukt hur allt kan vända i livet egentligen. Bara sådär också.

Nej jag måste ut o röra på mig nu. Ta tag i dig själv Kristin.




Jag vill ju mysa
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0