Jag älskar att vara tjej

Jag är fast. Jag är fast i den här äckliga blogg världen. Så fort jag gör något så tänker jag på en gång "oh, detta måste jag ha med i min blogg". Tänker citat i huvudet och sånt trams. Så ja, jag erkänner att jag är fast.
Denna dag har jag först jobbat och sen åkte jag och systrarna Danielsson till Örebro för att handla kläder. Jag hitta inget, helt otroligt. Var inge sugen och på "bettet" skulle jag kunna påstå. Har haft en rätt dålig dag och tycker att jag inte passar i något. Det är måndag, då får man känna så.
IKEA är däremot ett bra ställe. Billigt skit är bra. Oh jag kan knappt bärga mig att få gå där när jag flyttat in till nya lägenheten snart. Jag ska handla så mkt nytt. Wie.

Vecka 30 är det nu spikat att det blir Grebbestad igen. Grebbestad i mitt hjärta säger jag bara.
image2

Men iofs, en mkt bra dag har det varit idag. SMS är en mkt bra uppfinning. hihi.

Börjar 08.00 igen imorgon. För er vanliga dödliga kanske det är en normal tid att börja arbeta på, men inte för en Krilla. Jag är och kommer alltid vara en nattmänniska. Jag kommer aldrig kunna ha ett 08-17 jobb. Det är tråkigt, för tidigt på morgonen och man hinner inte göra något när man kommer hem. Nej usch o fy. Sen har jag ett förjävla morgonhumör också. Haha. Men hatten av till er som klarar det, hatten av.

Oh vet ni då? På onsdag är det slitzparty/ sommar party på Statt och jag kände sådär för att stå bredvid Slitz brudar i ett par hotpants så jag tänkte bättra på min bränna (vilket skämt, jag är ju vit som mjölk) och har smörjt in mig med brun-utan-sol nu i tre dagar. Men till min stora förvåning så såg jag på jobbet idag att jag inte riktigt har blivit så brun som jag brukar bli... och det beror på att jag tagit fel lotion så klart! Jag har nämligen varit så smart att jag köpt en vanlig lotion och en brun-utan-sol lotion från samma märke som ser likadana ut. Jag är ett riktigt ägg ibland.
Och allt detta skyller jag på Slitz brudarna som ska rubba mitt ego och få mig att få komplex, innan jag ens har träffat dom. Det är underbart att vara tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0