Jävla depp- Karlskoga

Jag tycker inte alls om den här staden.
Och sen får jag be om ursäkt till er alla miljoner läsare att jag inte har uppdaterat er på ett tag. Har varit fullt uppe med en massa saker. I onsdags var jag full som en kastrull och gjorde bort mig på statt. Men den bju´r jag på. Jag hade skitkul och det var en riktig spontan kväll. I love spontan-kvällar. Igår var jag bakfull som ett ägg och var inne igen i karlstad men denna gång för at shoppa. Man shoppar mkt onödigt när man är bakis. Haha. Sen hyrde jag, jossan o dank film. Mkt mysigt.

Nu såhär till sommaren har jag en viss görmåga att flytta till Jossan. Så jag vet inte hur flitigt jag kommer uppdatera här. Nästa vecka åker vi kanske till Gotland också, men det är verkligen inget bestämt. jag är hemma nu en kortis för att packa lite grejer till Jossan. Vi kan inte vara ifrån varann nu.
Och i morgon kommer Takida. Wiehie. Imorgon blir det vattenskoter och båttur med dom. Håll i hatten.

ta hand om er tills vi hörs nästa gång.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0