Love you buddy

Då var det söndag igen. Men denna söndag är inte som alla andra. Jenny o jag ska till Peter och hans fru Paula från jobbet och bli bjuda på mat, dricka lite vin och umgås. Op op op. Mysigt värre. Vi ska fira att vi går på semester. Kan ni fatta? Jag, Kristin har nu semester i tre veckor. Eller ja, i morgon ska jag ha möte med Johan och på tisdag och onsdag är jag i Karlstad på Harrys utbildning. Så semster o semester vet jag inte. Haha. Men skönt ska det bli.


På denna semester ska jag:

Sova ut varje morgon.
Gå ut och gå varje morgon innan frukost.
Festa, men bara när det är något speciellt som händer. Ingen överdriven alkoholkonsumtion.
Åka till Grebbestad. Wiehie. (ses vi där v.30?)
Takida kommer. Det betyder fest.
Träna 5 ggr i veckan, minst.
Försöka få en liten solbränna.
Umgås med mina vänner så mkt det bara går.
Inte skänka en tanke till Statt. haha. Bara när jag är där och är full.


Sova ut i morgon, kan ni tänka er?

image4


 

Underbara Terrassen med fina Jenny. Det är min andra hälft. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, antagligen gå under. Hon håller mig över vattenytan när jag håller på att drunkna, hon tröstar mitt i nätterna och hon är den jag skrattar med tills jag inte kan få luft. Det är med stolt röst jag säger att Jenny är min bästaste, bästa vän och det kommer hon alltid att vara.
Hon är inte bara fin på utsidan, utan insidan är lika vacker... Och ja grabbar, hon är singel.
Love you buddy.

Blödigt, men det bjuder jag på denna söndag.

Nej, mot duschen. Oh, orka. Det är ett projekt utan dess like. Och tvätta håret. Fy vad jobbigt.











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0