Röd som en räka

Grillfesten var hur kul som helst igår. God mat, trevligt folk, vin med päronloka och kareoke. Kareoken var de roligaste på länge. Haha. Jag rev av låtan som Sara med Mauro Scocco och Spending my time med Roxette. jag var kung och med vin i kroppen så sjunger man bäst i världen. Jenny skulle INTE sjunga kareoke, det skulle aldrig ske satt hon och sa och hur tror ni det sluta? Man fick slita ifrån henne mikrofonen i slutet av kvällen typ. Bara hon som sjöng när vi andra inte orka mer. HAHA. Men hon var duktig.
Jag hoppas jag får ett sånt förhållande med någon som Peter och Paula har som vi var hos igår. Dom visar att det finns hopp. Dom är så gulliga, mot varann och emot andra. Genuint mysiga människor tycker jag om.

Denna dag har jag trots huvudvärk aktiverat mig med att ha åkt vattenskoter och solat hela dagen. Var mkt mysigt. Och nu har jag ätit plättar med glass och hallonsylt. Mätt som fan och kollar lite ångestladdat på min tomma tallrik framför mig.

Imorgon åker jag och några från jobbet till Karlstad för utbildning i två dagar. Det kommer bli jätte roligt men det är samling 08.20 på Statt så jag måste försöka lägga mig i tid.

Nu ska jag duscha min röda kropp, det kommer göra ont. Men jag känner mig smutsig. När jag är klar ska min hud se ut som ett grillchips.

En mkt bra första dag på semestern
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0