blä för sthlm

måndag. pust. kände redan igår att det här skulle bli en dålig dag, och det är det också. jag undrar hur mkt en människa kan spy egentligen? tur att jag är ledig idag och i morgon. det blir nip/ tuck säsong tre hela långa dagen och på sin höjd gå in till köket för att ta en macka.

igår var det fars dag och jag och alex var inne i örebro o hälsa på alex pappa ulf. första gången jag träffa honom och i vanlig ordning så glänste jag. haha. vi var ute o åt o lite sådär. en trevlig söndag.

det är sjukt tråkigt att vara själv. att bara ligga sked, pussa på, kramas och få säga gulliga saker till. jag saknar redan alex. blä för sthlm.

nej, var är mina myskläder?

Kommentarer
Postat av: Jenny d.ä.

Stackare där som är magsjuk! ;-)

2007-11-12 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0