håll till godo

jag har så otroligt bög tråkigt så här har ni. håll till godo.

favorit mat: spahetti och köttfärsås är alltid gott. pannkakor med. tacos går alltid ner.
favorit färg: svart.
favorit tid på dygnet: tiden mellan 19 till midnatt cikus.
favorit tv program: grey´s anatomy, prison break, idol, bonde söker fru och miami ink.
favorit programledare: hm, fredrik o filip.
favorit plats på jorden: kina var något speciellt det.
favorit plats i sverige: avenyn i göteborg.
favorit dryck: jag har snöat in mig på pepsi max.
favorit klädaffär: hm. beror helt på om jag har spenderar byxorna på mig eller inte.
favorit spel: nu spelas det hela tiden quadrodrop på min mobil. annars worms, alltid worms.


vad åt du senast: jag och jossan åt en tacosallad.
vilken tid gick du upp idag: ja klockan var runt 11.47 cirkus.
vilken tid somna du igår: kanske runt 24 slaget där efter många turer.
hur mår du nu: sådär. jag lever.
vad dricker du helst: pepsi max fortfarande. och vatten.
vad har du på dig: tshirt och trosor. stoooora sköna trosor för er som undrar.


finns gud: nej gud finns inte. "gud" är en ursäkt för att man inte själv ska ta ansvar för sina handlingar. man ska inte tacka "gud" om det händer något bra, man ska tacka sig själv. det samma när det går dåligt. man har sig själv att skylla. livet formas efter ditt egna öde, som du formar efter vilka beslut du tar i livet. det är inte en högre makt.
tror du på spöken: nej. det vore coolt, men nej.
livet efter döden: det vore ju skönt att veta att man inte försvinner bara. jag hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0