min underbara helg

helgen i göteborg var exakt vad jag behövde. inte för att jag är direkt utvilad men det är riktigt gött att bara komma bort. bort med alex. vi har ätit gött, handlat ännu mer och gått på stan i tre dagar. puh.

jag orkar inte skriva om allt som hänt i helgen så jag tar det i stora drag. hoppas ni inte blir allt för ledsna.
när vi tog taxi till liseberg i fredags så sa taxichafförn något i stil med "det är nog mkt folk, det är någon konsert". jag tänkte inte mer på det förens vi kom fram och såg den kön som var till lisebergs konserthus. med stora bokstäver stod det "KENT 23-25 NOVEMBER". kuk tänkte jag. då skulle jag gett min själ för att ha sett konserten men det var slutsålt och fick nöja mig med att lyssna på deras soundcheck. prata med min vän anders igår som tydligen var på konserten och den var inte värd 2 av 5 möjliga i betyg i DN enligt honom. jag fick i alla fall nöja mig med att gå på lisebergs julmarknad som var hur mysigt som helst. det handlades massa godis och lite presenter o sånt.

idol i fredags var en chock förstås. men roligast är att följa andreas väg till storhetsvansinne "jag ser mig själv som en etablerad artist ", eh, what?! idol är inte roligt längre, ta tillbaks sam och ha han o andreas i finalen. jag saknar sam´s baskrar. haha. för jag bryr mig inte längre nu.

idag mina vänner måste jag ha slagit i huvudet ordenligt när jag låg och sov. i morse slog jag in alla paket och sen har jag varit o köpt två julstjärnor och julgardiner som är uppe. jag som banlyst julpynt i alla år. det är en mognadsprocess antar jag. haha.  jag börjar känna igen mig själv nu och det kan bara bli bättre... wie.

ikväll gråter jag till prison break och är ni ensamma som jag är det bara ni kommer förbi. ta med marknadsgodis bara, oki?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0