ni ger inte upp

här sitter jag på jobbet, ska egentligen pilla på det äckliga schemat till statt personalen men behöver ett brejk, och då kom jag på er alla där ute som inte har blivit uppdaterade om mitt liv... you poor guy´s. men för att vara helt ärlig har den här helgen varit rätt menlös. eller ja, i torsdags var alex o jag på ikea och handla ny byrå till sovrummet. den blev stor där. haha. sedan i fredags luncha vi lite och sedan kom min bosse och hämta min gamla byrå och madrass. direkt efter han hade åkt på kom alex mormor o morfar och kolla på min ugn som jag tagit sönder. thihi. den går att laga, men det blir krångligt. suck. sen efter det kom nya madrasser så då fixa vi med dom. när vi var klara så provsov jag sängen på en gång, för att sedan vakna lagomt till idol. en mkt bra fredag. och så mkt har jag nog aldrig  gråtit till idol som jag gjorde i fredags. haha. jag är en sån blödig människa.

lördagen bestod av att alex o jag efter frukost var ute o gick en liten runda för att jag sedan gjorde mig i ordning till jobbet. halloween är nog en av årets roligaste helg att jobba i think, även om det bara är småbarn ute. det är roligt att se att personalen bjuder på sig själva med utklädnad och sånt. kul.

och igår, söndag så var jag o alex på marieberg. jag köpte bara en tröja och en toppen bra lotion för min torra hud. sen blev det inget mer. jag var inte shopping sugen direkt. sen mat hos alex mormor o morfar och efter det vilade vi och sen tv tittande. slapp söndag är dom bästa dagarna på veckan.

nej jag tar tillbaks att min helg varit menlös, den har varit mkt bra faktiskt. alex är som han alltid är, helt underbar. hade någon sagt till mig för ett halvår sedan att mitt liv skulle se ut såhär nu skulle jag nog skrattat mig till tårar eller slagit till den personen. jag har det väldigt bra, trots allt gnäll nu från min sida, så är jag sjukt lycklig. och jag tillåter mig själv att vara lycklig också, det var ett jätte problem förut. ibland är alex för snäll emot mig (eller ibland, det sker väl ganska ofta) och jag undrar ibland om jag verkligen förtjänar en sån som honom. jag hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0