oprah, hur kan göra såhär?

vadå gamla oprah avsnitt? vad har hänt? det är nästan så jag måste ringa till tv3 och fråga om dom missat det. hur kan dom göra såhär emot mig... äckliga tv3.

ett av alex och mitt söndags nöjen har varit att kolla på ensam mamma söker. kollade precis hur deras liv var idag och jag trodde verkligen på lenita o mattias, men icke då. tråkigt. dom passa ju så bra. ska genast ringa alex och berätta.

in i duschen, sen ett nip/ tuck avsnitt och sen till jobbet. idag tog jag friheten att börja 16.00. inga konstigheter alls. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla manusförfattare i usa strejkar. därför spelas det in några nya avsnitt av oprah, och andra serier, just nu.

2007-11-08 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0