wiehie

tidigt hem från jobbet. wie. men vad gör det när man går upp kl ett på dagen? då tror jag att jag inte kommer lägga mig på ett tag. pust.
så jag kan berätta om min tråkiga helg. den bestod av jobb och jobb. och igår skulle jag tvätta berget av tvätt alex och jag har samlat ihop, men det sluta med att jag sov hela söndagen och alex fick tvätta=) ja jag vet, han är för snäll min karl.

men till helgen mina vänner, då åker alex o jag till göteborg! på fredag blir det lisebergs julmarknad och på lördag blir det en massa shopping. julklappar och kläder ska inhandlas. oh, i can´t wait. hoppas det är snö där nere, så man kommer in i julandan. och sova på hotell och det bästa av allt, HOTELLFRUKOST! hohohoho. jag kommer vara som ett barn på julafton när vi ska käka frulle. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0