apologize

jaha. har ni haft en bra helg där ute? min har varit upp och ner. jobbat blandat med att varit sjuk. jag vet inte hur mitt immunförsvar är men det har väl hänt mkt med min kropp på väldigt kort tid så jag blir väl sjuk så fort jag går ut utan vantar och mössa. men min förkyldning har hållt i sig i ungefär ett halvår nu. jippi.

förutom jobb och illamående så hann vi luncha med alex föräldrar på lördagen. mkt mysiga människor det där. jag tror att dom skulle komma bra överens med mina päron, faktiskt. sen har vi hittat en dubbelsäng som kommer på fredag förhoppningsvis. huhu vad skönt men huhu vad ensamt när han inte är hemma. och igår kväll käka vi med jenny o henrik. kul med pargrejer sådär, det var en första gång.
peter jobbade sin sista vecka med oss. nu kommer han bara jobba helger. det är jätte tråkigt. han har blivit som en extra pappa för oss. han är beskyddande och ska försöka leda in oss på bra vägar. han är ett leende på jobbet som verkligen kommer vara saknad. hörde att han gjorde karriär i helgen på harrys. haha.

sen är jag förbannad. folk som inte står för saker man säger till vissa folk men inte till mig och som beter sig så falskt vill jag inte ha i mitt liv. förstå det.

luncha med jenny nu off course. vad annat innan jobbet. ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0