columbus

idag har alex och jag återigen varit i örebro. hihi. vi tycker om att aktiveras oss och denna dag var inget undertag. vi gick på den där animerade råttfilmen som jag inte kan stava till. fattar ni vilken go pojkvän man har som följer med mig på såna filmer? haha. men jag kolla allt då och då på honom och han satt allt och log ibland. jag älskade filmen såklart i och med att jag är en riktig disney tönt och filmkriterna har rätt, det är Pixars bästa film hittills.

passade även på att köpa kents nya cd tillbaka till samtiden och kent gör mig inte besviken... men kent och jag har vuxit ifrån varann lite grann. kent för mig är ångest. ångest och kärleksproblem. du kan sätta på vilken låt som helst från deras tidigare album och det finns ett minne till den. oftast dåliga minnen. så dom skivorna är nerpackade. någon dag i framtiden kommer jag att kunna lyssna på dom utan att gör ont, men inte nu. så kent o jag behövde en ny skiva med ett nytt sound o det levererar dom. tack för det.

för övrigt lever jag. jag har ett mkt bra jobb med roliga medarbetare, jag har en pojkvän som jag snart ska bli sambos med och som jag är upp över öronen förälskad i. han är bäst och sen är det mkt tankar fram o tillbaks nu men hur det än slutar nu så kommer det bli bra.

och för övrigt igen så kan comhem suga min salta. mitt internet ligger nere nu igen. jag hatar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0