god morgon mina soldater

i´m back. inte starkare än någonsin men nu får vi några dagar tillsammans igen, innan det blir helg och jag umgås hela min lediga tid med min alex. den här helgen går väl inte till historien som den mest produktiva. jag har varit (och är) förkyld. jag har haft feber och en jävla magvärk som aldrig tycks gått bort. jag måste kolla med en doktor vad det är för fel på mig men det verkar vara helt omöjligt. man ska ju få en telefontid först innan man blir uppringd av läkare, men oj dom var visst slut idag! sug av mig.

denna helg kan jag inte beskriva i ord hur mkt alex har betytt för mig. likamkt betyder han för mig vanligtvis också såklart men han finns där för mig i verkligen ALLT. han skämmer bort mig bortom eran vildaste fantasi. nyp mig i min arm för alex är bäst och vet ni? han är min. thihi. men en grej har vi gjort denna helg, vi har tvättat min gigantiska hög med tvätt. haha.  vi har averkat sägong 1 av serien Dexter också. kolla klart på den inatt och självklart fick jag mardrömmar. hur ska detta gå inatt när jag måste sova själv. men det är en otroligt bra serie som ni inte får missa nu på kanal 6.

så ni förstår nu att det inte blev något Karlstad för min och alex del. skit tråkigt såklart men vi tar igen det istället med att åka utomlands med varann över nyår där någongång. thihi. vi har inte riktigt bestämt vart vi ska ännu men det blir något varmt och jag vill kunna bättra på min bränna lite (vilket skämt, såhär blek har jag inte varit på länge). mysigt i alla fall.

jag har äntligen fått gynnings & schulmans bok!!! ja! ja! ja! men jag fick inte läsa den när alex var närvarande, han blev inte blown away av den kan man säga när han skumläste första sidorna. ha. men det blev jag! och inatt efter jobbet ska jag äntligen få sätta tänderna i den. woho. sen fällde jag en liten tår för en stund sen. det kändes som om jag och alex schulman har haft en slags relation. en relation han väljer att ta slut på i och med att han ska sluta blogga. jag har vissa rutiner i mitt liv och en av dom är att läsa hans blogg och skratta hejdlöst varje morgon. han lämnar ett tomrum utan dess like. jag är RIKTIGT ledsen för det. jag kommer sakna alex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0