hey ho, let´s go

på morgonen har jag varit duktig. jag har diskat, plockat rätt i lägenheten och sen har jag börjat att göra plats i mina garderober till min blivande sambo. thihi. jag trodde inte det skulle vara möjligt att få så mkt plats som det till slut blev. han får nästan en hel garderderob. det ni. sen vet inte han om det, men det blir nog IKEA i morgon för att inhandla en ny byrå tills den nya sängen kommer på fredag, förhoppningsvis. men det blir han snart varse om.
alex föräldrar är i london nu och jag skulle göra vad som helst för att få åka dit. oh, london. eller bara åka bort... åh. men snart ska alex och jag åka till göteborg över en helg. ska bli så underbart skönt att åka bort med honom i några dagar och bara få shoppa lite grann. men det blir mest julklappar som ska inhandlas.
ska dra över lägenheten med snabeldraken nu sen börjar det se fint ut i lägenheten igen.

ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0