i´m the worlds greatest

äckliga bög hund. kl halv åtta kom morfars hund Cajang och började springa runt som en galning i lägenheten. jippi tänkte jag med tanke på att jag låg o fnissa till alex´s o gynnings bok till kl 01.30. jag slängde omkull mig själv igen men Cajang var inte sugen på att sova, hon ville skälla och få uppmärksamhet hela morgonen. okej, normalt hund beetende, men inte när jag sovit 6 timmar! så nu går jag runt o kollar snett på henne. jag vill jätte gärna ha en liten vovve, men en vovve som man har pli på... den här hunden har ingen alls.

sen har jag tagit en rond med comhem denna morgon. och jag kom vinnande ur den off course! dom tycker att jag ska betala 955 kr för mitt gamla modem som är trasigt, jag var inte sugen på det.
spännande grejen händer i mitt liv just nu, jag är sur för att Cajang är här och trött o det går ut på någon kille på comhem. haha.

nu ska jag och den där äckliga hunden gå ut o gå... nåde henne om hon bajsar på offentlig plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0