IKEA is the shit

alex duschar, så jag passar på att skriva ett inlägg för att stilla er hunger där ute... jag tänker på er. haha.
igår, fredag så gick vi upp sent och fika med jossan o jenny på pari´s såklart. efter det skulle vi tvätta alex bil men jag fick ett sug efter IKEA så vi åkte in till karlstad. hihi. min lägenhet är nu komplett med "stora" saker. det ska bara upp tavlor o sånt kiss. sen laga vi tacos och kolla på Idol. en mkt trevlig fredag med andra ord!
alex är den finaste människan jag känner.

idag ska vi gå lite på marknaden som är på nobel tänkte vi. sen börjar ju jag jobba vid tre säkert. bajs jobb. eller ja, jag är utvilad och det ska bli rätt gött o få jobba helg nu, det var ett tag sen sist=)

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0