lugn o fin

har äntligen kollat på sista avsnittet på säsong 4 av nip/tuck. det är en serie jag helt enkelt älskar! ni där ute som missat det måste ladda hem första avsnittet och i alla fall ge det en chans. den serien har allt och den är i samma klass som grey´s anatomy. oh gray.

kollar nu på nothing hill och vill inget annat än att ha alex bredvid mig. jag vet att jag tjatar mkt om honom här men han är en stor del av mitt liv. den man tycker om vill man vara med när mörkret kryper på och man är själv i en relativt stor lägenhet. då gör sig ensamheten sig påmind.

mitt te är klart nu och jag ska lägga mig i sängen med den och läsa jenna jamesons bok. oh, den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0