monday, bloody monday

god morgon. jag tvingar i mig ett glas apelsinjuice såhär på morgonkvisten. det är bra för kroppen säger dom, juice... och  jag hatar det!

idag blir det lunch med jenny o jenny i think. har inte hört något men i alla fall dank o jag gör nog det innan jobbet.

igår sov jag till 15 och låg i sängen resterande tid av min vakna söndag och mådde pissdåligt. jag får igen nu efter att ha jobbat helg. jätteroligt för alex att umgås med mig i alla fall, men han börjar väl bli van. stackars honom. nu till helgen är jag ju långledig igen och då ska jag allt vara pigg o allert. hihi.

nej, nu ska jag till mig o göra mig i ordning för lunch.
hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0