om min oprah winfrey

jag har två drömmar som ska bli verklighet innan jag dör. den ena är är att jag ska bli tatuerad av kat som är med i Miami Ink. hon är skön och jag skulle vilja vara som henne (minus lite tatueringar) och hon gör grymma tatueringar. den andra drömmen är att jag SKA träffa Oprah. oprah är som en mentor för mig och har varit under en lång tid. tycker ni jag är sjuk i huvudet? det gör alla andra också på jobbet som vet om min kärlek till oprah, men det skiter jag i. hihi. Oprah klär det jag tänker i ord. hon är en mkt vis människa och jag har lärt mig mkt av henne. nu är michael moore med i dagens program, vilket är fantastiskt! oh han är bra.

ska ta en kopp med jenny innan jobbet så jag måste sätta på mig mig mitt ansikte. jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Elin Kvist

Jag älaksar Oprah! :D äntligen en till:) vewt precids vad du menar.

2008-09-13 @ 21:36:16
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0